تک 20 دانلود خانه
با سلام خدمت شما بيننده ي عزيز ورود شما را به اين وبسايت خوش امد مي گوييم تک 20 بزرک ترين و بروز ترين وب سايتي در بين سايت ها ووبلاگ است که هر دو روز 1 بار اپديت ميشود از شما بيننده ي عزيز دعوت مي شود با دادن نظر ما را در ساخت اين بهتر اين وبلاگ ياري نما ييد راستي در اين وبلاگ عضو شويد تا بتوانيد از تمامي امکا نات اين وبلاگ استفاده نماييد با تشکر فرهان موسوي.
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرين مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

javahermarket

 

 

بازی Super Street Fighter IV: Arcade Edition  در واقع dlc  بازی Super Street Fighter IV می باشد این بازی ژانر فایتینگ دارد و می توان آن را یک نفره ، دونفره و به صورت داستانی بازی کرد سری بازی Street fighter  را می توان معروف ترین بازی های شرکت Capcom  نام برد اما این بازی طرفداران زیادی ندارند ناشر این بازی شرکت capcom و dimps است و توسعه دهنده هم شرکت capcom می باشد شرکت dimps در سری بازی های dragon ball نیز فعالیت نموده است این سومین نسخه متفاوت از چهارمین شماره از یان سری بازیهاست و بر خلاف Super Street Fighter IV برای PC همخ منتشر خواهد شد. در این نسخه ۴ شخصیت جدید به نامهای Yun, Yang, Oni و Evil Ryu به بازی اضافه شده اند.

|به همراه دانلود در یک پارت ۷٫۵ گیگابایتی با لینک مستقیم|

 

ssfivarcade cover دانلود بازی Super Street Fighter IV: Arcade Edition

 

دانلود در ادامه ی مطلب...

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

آپدیت جدید بازی Crysis 2 که چندی پیش عرضه شده بود ، سرانجام برای نسخه های کرک شده نیز در اینترنت قرار گرفت ! این آپدیت تغییرات بسیار گسترده ای را در محیط بازی ایجاد کرده و یکی از دلیل های این تغییرات ، استفاده از تکنولوژی DirectX 11 Ultra می باشد. جزئیات بازی شکل جدیدی به خود گرفته و روند بازی به صورت بسیار طبیعی تر و جذاب تر می باشد. از جمله تغییرات دیگری که صورت گرفته ، می توان به مواردی همچون : اضافه شدن سایه های اشخاص در نزدیکی ، استفاده از تکنولوژی با کیفیت عالی HDR Motion Blur ، طبیعی تر شدن هرچه بیشتر سایه ی اشخاص و اشیاء موجود در بازی ، مات سازی اجزاء پرتاب شونده در بازی ، طبیعی تر شدن حرکت آب در بازی ، بهتر شدن هر چه بیشتر بازتاب نور در هنگام برخورد با اشیاء ، بهبود در پشتبانی از کارت گرافیک های چندگانه و … . شما از هم اکنون می توانید این آپدیت بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Crysis2 cover دانلود آپدیت Crysis 2 v1.9 incl DX11 Ultra & HiRes Texture Packs

دانلود در ادامه ی مطلب..

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

قسمت دوم Harry Potter and the Deathly Hollows، آخرین بازی از این سری خواهد بود که همزمان با قسمت دوم فیلم آن وارد بازار می شود. این نسخه بر خلاف عنوان قبلی، تغییرات متعددی داشته تا ناکامی های آن نسخه را جبران کند و به بازیکنان تجربه ای منحصر به فرد بدهد. حداقل به عنوان آخرین نسخه از این سری از بازی ها که از روی فیلم ساخته می شوند، بازیکنان و طرفدران این داستان مشهور، دوست دارند که با بازی خوبی روبرو باشند. در قسمت اول، بازی تا جایی پیش رفت که لرد ولدمورت (Lord Voldemort) ابر چوبدستی جادویی را بدست آورد تا به وسیله آن بتواند هری را از بین ببرد. هری هم به همراه دوستان وفادارش رون (Ron) و هرماینی (Hermione)، دنبال جان پیچ هایی هستند که با از بین آن ها می توانند ولدمورت را از بین ببرند. در این قسمت، ادامه ماجرا دنبال می شود و بازیکنان سرانجام به پایان این نبرد حماسی می رسند. از داستان بازی چیزی نمی گوییم، چرا که ممکن است هیجان آن از بین برود. سازندگان، داستان این نسخه را خطی کرده اند و دیگر مراحل فرعی ای که در نسخه قبل شاهد آن ها بودیم را در این بازی نخواهیم دید. داستان اینبار بیش از سایر نسخه ها به فیلم نزدیک است و به همین دلیل می توان گفت که شما در بازی، فیلم را تجربه خواهید کرد. در این نسخه شما فقط کنترل هری را به دست نمی گیرید و می توانید با دیگر شخصیت های بازی هم بازی کنید.

|به همراه دانلود در یک پارت ۸ گیگابایتی با لینک مستقیم|

 

DeathlyHallows Part2 Cover Small دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 برای PC

دانلود در ادامه ی مطلب...

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

در این بازی جنگی میان روبات های کوچولوی شما و ابر روبات ها رخ میدهد که شما برای نجات سرزمین خود باید به جمع آوری انرژی و ساخت روبات های کوچولو کرده و به آن ها کمک کنید تا از گیاهان سبز سبز دفاع کنند. داستان این بازی از یک سرزمین آرام شروع می شود که با حمله ارتش ظالمی که به عنوان ماشین ها شناخته می شوند، در آن سرزمین هرج و مرج به وجود می آید و شما می بایست با استفاده از هوش و تاکتیک های خود بر مانع ها غلبه کرده و سرزمین با شکوه خود را نجات دهید.

 

 Mini Robot Wars جنگ با روبات های کوچولو در بازی Mini Robot Wars

 

 

password جنگ با روبات های کوچولو در بازی Mini Robot Warsپسورد فایل: www.downloadha.com

download جنگ با روبات های کوچولو در بازی Mini Robot Wars لینک دانلود – 120.7 مگابایت | لینک کمکی

tak20.loxblog.com تک 20

 

Counter-Strike: Source ترکیبی از بازی Counter-Strike که برنده جایزه شده و Source که تکنولوژی پیشرفته ای در زمینه بازی می باشد را با هم به ارمغان آورده است. با آخرین دستاوردها و تفکرات حرفه ای در گرافیک بازی ، و همچنین آپدیت شدن صداها و حرکات طبیعی بازیکنان ، بازی شکلی تازه به خود گرفته است. نسخه جدید بازی که ورژن آن  1.0.0.64 می باشد برای دانلود آماده شده است. همچنین آپدیت بازی به نسخه ماه جولای سال ۲۰۱۱ نیز همراه با بازی برای شما آماده شده است. گرافیک بازی بسیار بهبود پیدا کرده و تعداد بسیاری نقشه بازی به آن افزوده شده است. از ویژگی هایی که در این نسخه می توان به مواردی اشاره کرد همچون: افزودن امکاناتی به برخی از تفنگ ها که در یک لحظه به شلیک ۲ گلوله بپردازد ، برطرف کردنی باگ که تفنگ مقداری آهسته می شود ، برطرف کردن مشکل بمب C4 که قبل از منفجر شدن به شما پول می داد ، اضافه کردن صداهای ترکیب شده در منوی کاربری . شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|آخرین نسخه بازی ، آپدیت شده تا ۱۴ July 2011 به همراه توضیحات کامل نصب|

 

counter cover دانلود بازی Counter Strike: Source v64 Non Steam

دانلود در ادامه ی مطلب....

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

بازی The Baconing را می توان نسخه جدیدی از DeathSpank ها دانست، چرا که کاراکترها و شخصیت های بازی نظیر آن می باشد. این بازی مهیج با ژانر RPG توسط کمپانی Hothead Games حمایت شده است و کمپانی Electronic Arts نیز حق نشر آن را بر عهده داشته است. بازی مربوط به موجودات عجیبی است که به انسان های شاخ دار، یا گوزن آدم نما شهرت دارند و در دنیایی پر خطر به سراغ ماجراجویی می روند. مکان های تخیلی و جهنمی عجیبی در بازی مشاهده خواهید کرد که هریک به نوبه خود منحصر بفرد طراحی شده اند. بازی از گرافیک مناسبی برخوردار است و مراحل متنوع آمیخته با زد و خورد های هیجان انگیز را در این بازی تجربه خواهد کرد. در بازی نیروهای مختلفی به دور از قدرت بشری را مشاده خواهید کرد که هریک از آنها برای گیمر تازگی دارد. بازی از محیطی سه بعدی بهره می برد که با یک گیم پلی منحصربفرد می تواند یک بازی خاطره انگیز را که در ذهن ها می ماند رقم بزند.

 

The Baconing cover small دانلود بازی The Baconing برای PC

 

دانلود در ادامه ی مطلب..

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

سرانجام نسخه شک بر انگیز بازی فوق العاده زیبای Deus Ex: Human Revolution به طور کامل تست شد ! چندین روز پیش بازی توسط گروهی هکر نامعتبر کرک شد و کاربران زیادی در دنیا بر سالم بودن نسخه تاکید داشتند و عده ای هم با مشکل روبرو بودند. سرانجام ۲روز پیش کرکی نهایی و سالم برای بازی عرضه شد که بر روی تمامی CPU های Intel و AMD بازی قابل اجرا بوده و مشکلاتی از قبیل کند شدن بازی برطرف شد. دلیل تاخیر در ارسال این بازی بر روی وبسایت ، تست و بررسی نسخه بازی بوده تا مثل همیشه بازی ای کاملا سالم در احتیار کاربران محترم وبسایت دانلودها قرار بگیرد.

داستان بازی در سال ۲۰۲۷ جریان دارد ، یعنی ۲۵ سال قبل از وقایع اتفاق افتاده در Deus Ex ! داستان اصلی این عنوان ، در پنج شهر مختلف روی می دهدکه از میان آنها می توان به شانگهای و مونترال اشاره نمود. Adam Jensen ، یکی از شخصیت های متزلزل و غیر قابل پیش بینی در Human Revolution است و شما در طول بازی مجبورید با اخلاق و اعمال وی دست و پنجه نرم کنید ، زیرا نقش او را شما عهده دار خواهید بود. وی از افسران امنیتی متشخص در شرکت صنایع Sarif می باشد و مدت هاست که به کار در آنجا مشغول است. کاری که او در این شرکت اعمال می کند ، حفاظت از یک آزمایشگاه تحقیقاتی است که دانشمندان Sarif ، تمام روز در آنجا مشغول بکار هستند.

|نسخه کاملا تست شده ، به همراه کرک Update v 1.1.622.0 PROPER|

|به همراه Bonus DVD بازی با حجم ۴٫۳ گیگابایت برای اولین بار در وبسایت های ایرانی|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳ گیگابایت|

 

deus ex pc cover small دانلود بازی Deus Ex: Human Revolution برای PC

دانلود در ادامه ی مطالب..

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

موضوع اصلی بازی سرزمین مردگان بر این اثاث است که شما تنها بازمانده از یک حادثه هستید. شما به کلی در یک جزیره اسرار آمیز گم شدید، و از این بدتر همسر شما ناپدید شده است و نمی دانید آیا زنده است یا مرده؟ در کجای این جزیره مرموز است؟ و در اینجا اهی از اعماق وجودتان خواهید کشید، و از همه مهمتر اینکه چگونه باید از پس این زامبی های عجیب و غریب بر آمد؟ سازندگان این بازی وعده داده اند که می خواهند در هر جای از جزیره از به کار گیری زامبی های استفاده کنند که به صورت مرموزی شما را محاصره می کنند و ناگهان به صورت غریزی و دست جمعی شما را مورد حمله ناگهانی قرار می دهند. هرچند به نظر نمی رسد که این کار جز آخرین هنرهای اختراعی مبارزاتی برای زامبی ها باشد در بازی باشد. اما با تمام این حرف ها، بازی سرزمین مردگان یک بازی شوتر سرعتی است چه در گام ها و چه در تیر اندازی ها.

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی و RELOADED بازی به همراه آپدیت|

|آپدیت شماره ۱ بازی به پست افزوده شد|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱٫۷ گیگابایت|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire و ۷ سرور دیگر|

 

dead island test دانلود بازی Dead Island برای PC

 

 

تصاویری از محیط بازی:

dead island 01 small دانلود بازی Dead Island برای PC dead island 02 small دانلود بازی Dead Island برای PC

dead island 03 small دانلود بازی Dead Island برای PC dead island 04 small دانلود بازی Dead Island برای PC

dead island 05 small دانلود بازی Dead Island برای PC dead island 06 small دانلود بازی Dead Island برای PC

دانلود در ادامه ی مطلب..

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
استخاره/فال امروز

    استخاره آنلاين با قرآن کريم
    ???
    فال امروز
    ???
نرم افزار هاي مفيد
پيوندها